Warning: getimagesize(plugins/editors/tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/veikia/plugins/content/smartresizer/smartresizer.php on line 504

Warning: getimagesize(plugins/editors/tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/emotions/images/smiley-smile.gif): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/veikia/plugins/content/smartresizer/smartresizer.php on line 504

Internetas

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Torrent tinklo veikimasTorrent tinklo veikimas - Torrent tinklo veikimas
Po maždaug 6 mėn derybų, „YouTube“ pavyko išspręsti nesutarimus su Britanijos autorių teisių gynimo orrganizacija „PRS for Music“ ir susitarti dėl pašalintų muzikos vaizdo klipų gražinimo į portalą bei licencinių mokesčių. „YouTube“ apkaltino „PRS for Music“ nerealių licencinių mokesčių reikalavimu ir Britanijos muzikos aistruolių skriaudimu, dėl muzikos įrašų šalinimo iš portalo, siekiant didesnių pelnų. Tačiau vos išsprendus šiuos nesutarimus, „PRS for Music“ vėl įsivėlė į konfliktą. Šį kartą praraja atsivėrė tarp leidėjų ir kūrėjų, didelei atlikėjų bei kompozitorių grupei aršiai sukritikavus neseniai paskelbtus vyriausybės planus atjungti nuo interneto pirataujančius internautus. 

Paviešintame pranešime, kurį pasirašė tokios žvaigždės, kaip seras Paula McCartney, Sers Eltonas Johnas ir Damonas Albarnas, nurodoma, kad vyriausybės siūlymai yra brangūs, nelogiški ir absoliučiai neigiami. Be šių žvaigždžių, prieš tokius vyriausybės planus stojo ir kelios oficialios Britanijos aktorių, muzikų ir autorių organizacijos. Vyriausybės planus užsipuolė ir privatumo gynėjai, interneto paslaugų teikėjai bei nemaža grupė parlamentarų, teigdami, jog vyriausybės vadovas buvo vienaip ar kitaip paveiktas, po vykusių slaptų susitikimų su aukštais muzikos ir kino pramonės vadovais. Britanijos parlamento vadovas, savaime aišku, šiuos kaltinimus neigia.

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

WoW AukcionasWoW Aukcionas - WoW Aukcionas
Pastaruoju metu vis dažniau pasigirsta kalbos apie virtualią nuosavybę ir jos vertę. Tai nėra nieko nuostabaus, nes tokie virtualūs pasauliai, kaip „Second Life“ pasižymi oficialiomis milijoninėmis metinėmis apyvartomis. Nors populiarių internetinių žaidimų, pavyzdžiui, „World Of Warcraft“, autoriai aiškiai draudžia realią prekybą virtualaus pasaulio objektais ir baudžia neklausančius, tačiau internete netrūksta pasiūlymų pirkti „World Of Warcraft“ auksines monetas ar net ištreniruotus herojus. Kitaip, nei „Second Life“, „World of Warcraft“ pasaulyje klesti šešėlinė ekonomika. 

Todėl nereikia stebėtis, kad po tokių naujienų, kai žaidėjai vienas kitą paduoda į teismą už kardo vagystę ar net griebiasi smurto su mirtina baigtimi, kartais pasigirsta netgi siūlymų apmokestinti virtualią nuosavybę ar bent jau pajamas už prekyba ja.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Vokietijos muzikos prekybos organizacija GEMA (mūsų LATGA analogas) teisme pasiekė, kad populiarios failų keitimosi svetainės paslaugas teikianti kompanija ne tik pašalintų neteisėtus 5000 muzikos įrašų, bet ir imtųsi aktyvios neteisėto turinio paieškos. GEMA nuomone, kurią palaikė ir teismas, „Rapidshare“ taikyta failo atspaudo („hash“) technologija, neleidžianti įkelti netinkamu pripažinto to paties failo, yra nepakankama ir kompanija turi imtis aktyvių neteisėto turinio paieškos veiksmų.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Nepaisant teigiamų atsiliepimų apie vienokius ar kitokius veiksmus, paprastai siejamus su piratavimu, pramogų pramonė vis viena užsispyrusiai bando naujas kliūtis potencialiems vartotojams. Bet apie viską iš eilės.

Didžiosios Britanijos muzikos pramonės vadovas prasitarė, kad muzikos pramonė daugiau, nei prieš 10 metų padarė didelę klaidą, pradėjusi kovoti su „Napster“ P2P keitimosi duomenimis sistema. Kaip rašoma „Arstechnika“ naujienoje, nors optimistiškai ir gana įžūliai pradėjusi veikti „Napster“ sistema iš pradžių veikė visiškai nesitarusi su muzikos pramone, o vėliau siūlė juokingus nuošimčius, tačiau anot Geoffo Tayloro, muzikos pramonė turėjo priimti „Napster“, o ne kovoti su ja. Deja, tiesa yra ta, kad praėjusio amžiaus paskutinio dešimtmečio muzikos pramonė dirbo tik tam, kad internete jokiu būdu neįsikurtų paslaugos panašios į „iTunes“. Muzikos pramonė aktyviai priešinosi net ir griežtas DRM technologijas siūliusioms internetinėms sistemoms, tokioms, kaip „Liquid Audio“, todėl apie laisvus ir nemokamus MP3 įrašus siuliusią „Napster“ negalėjo būti nei kalbos, nes tai akivaizdžiai kėlė tiesioginę grėsmę prekybos CD diskais aukso gyslai.

 

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Harvardo teisės mokyklos ekonomistų atliktas tyrimas rodo, kad prasta autorių teisių apsauga yra naudinga visai visuomenei. Ir visiškai priešingai, nei mums bando kalti į galvas autorių teisių gynėjai, prasta autorių teisių apsauga nė kiek nekliudo naujo turinio kūrimui. Netgi priešingai, susilpnėjus autorių teisių apsaugai, autoriai ėmė kurti daugiau naujų kūrinių.

Kaip rodo tyrimas, nors nuo 2000 iki 2007 metų albumų pardavimai ir smuko, tačiau bendras išleistų albumų skaičius padidėjo daugiau, nei 2 kartus. Taigi, autoriai nė nemanė mažinti savo kūrybos tempų. Beje, iš 79 tūkst. 2007 metais išleistų muzikos albumų, net 25 tūkst buvo skaitmeniniai. Panašios kūrybos augimo tendencijos buvo pastebimos ir kino filmų rinkoje. 2003 metais pasaulį išvydo 3807 kino kūriniai, o 2007 metais jų buvo sukurta jau 4989. Kino režisieriai nestabdė darbų net ir tose šalyse, kur piratavimas tiesiog klesti. Indijoje, atitinkamai, buvo sukurti 877 ir 1164 filmai, o Kinijoje sukurtų filmų skaičius išaugo beveik 4 kartus - nuo 140 iki 402.