Toks populiarumo tarp jaunimo sumažėjamas siejamas su sparčiai rinkoje plintančiais išmoningaisiais telefonais, turinčiais lietimui jautrų ekranus. Konservatyvumu garsėjanti „Nokia“ tokius modelius dar tik pradeda siūlyti, kai ketvirtąją ir penktąją užimantys Pietų Korėjos konkurentai - „Samsung“ ir LG pateikia gerą tuziną modelių su lietimui jautriais ekranais. „Nokia“ kompanijai ant kulnų lipa ir „Sony Ericsson“ kompanija, apklausoje užėmusi antrąją poziciją. Kaip nurodoma „Motley Fool“ tinklaraščio naujienoje, penktojoje vietoje atsidūrė „Apple iPhone“, iškėlęs mobiliuosius telefonus su lietimui jautriais į populiarumo tarp eilinių vartotojų aukštumas.
Taigi „Nokia“ kompanijai reikia kaip reikiant pasitempti, nes įpratusi naudoti ne „Nokia“ telefonus jaunoji auditorija gali nepanorėti suaugus keisti pamėgto telefono gamintojo. Vienas pirmųjų kompanijos bandymų - „Nokia Express Music 5800“ buvo gana sėkmingas ir nuo pasirodymo kompanija suspėjo parduoti per 1 mln. šių telefonų. Tačiau, turėjusi maždaug 2 metus pasiruošimui, kompanija vis viena paliko šiokių tokių spragų, kurios trukdo maloniai išnaudoti šio telefono galimybes.