Teigiama, kad lėktuvo salone veikiantys mobilieji telefonai gali sukelti trukdžius jautriai lėktuvų navigacinei įrangai. Dėl to gali sutrikti lėktuvo valdymas ir viskas baigtis liūdnomis naujienomis vakaro žinių laidoje. Tačiau yra ir kita nuomonė, kur kas įtikinamiau paaiškinanti šį draudimą, nes daugelis tyrimų rodo, kad mobilieji telefonai negali pakenkti ryšių įrangos darbui. Jei draudimas būtų panaikintas, tai ryšių komisijai tektų rūpintis papildomu įrangos testavimu ir sertifikatų išdavimu. Mobiliojo ryšio paslaugų teikėjams reikėtų rūpintis ryšio sistemų modernizavimu, nes lėktuve esantis mobilusis telefonas galėtų prisijungti prie tą patį ryšio kanalą naudojančių ryšio stočių. Oro linijos galėtų nesunkiai izoliuoti pilotų kabiną ir ryšio įrangą nuo salone esančių mobiliojo ryšio telefonų spinduliavimo, tačiau tai, vėlgi, kainuotų papildomus pinigus. Kaip rašoma „ComputerWorld“ naujienų portale, draudimas tiesiog yra pigesnė priemonė šiai problemai išspręsti. Be to, aviakompanijos baiminasi, kad leidus naudotis telefonais, lėktuvo salone gali susidaryti nevaldomos minios situacija, pavyzdžiui, keleiviams patiems sužinojus apie nepalankią situaciją oro uoste. Šiai sąmokslo teoriją stiprina ir lėktuvų salonuose skambantis perspėjimas, nurodantis, kad „mobiliojo ryšio telefonai, radijo imtuvai ir kita elektromagnetines bangas spinduliuojantys įranga, turi būti išjungta viso skrydžio metu“. O veikiantys mobilūs telefonai vargu ar gali kelti techninę grėsmę. Norėdamas tai įrodyti, „ComputerWorld“ remiasi statistika. Vien JAV oro linijos kasdien perveža apie 2 mln. keleivių. Tarus, kad bent vienas procentas jų pamiršta išjungti ar specialiai neišjungia savo mobiliųjų telefonų, galima teigti, kad kasdien JAV padangėje skraido apie 20 tūkst. elektromagnetines bangas spinduliuojančių įtaisų. Tačiau kol kas neteko girdėti, kad nors viena lėktuvo katastrofa būtų kilusi dėl kažkokios asmeninės elektroninės įrangos naudojimo salone.