Tėvinė kategorija: Naujienos
Skaitytojų: 4832

Nokia Express Music 5800Mobiliojo ryšio rinkos lyderė „Nokia“ praranda populiarumą tarp jaunųjų vartotojų. Tai akivaizdžiai rodo socialinės svetainės „Habbo Hotel“ atlikta apklausa, kurioje sudalyvavo per 110 tūkst. vartotojų iš maždaug 30 pasaulio šalių. Nors kompanija vis dar užima pirmaujančią poziciją ir jos gaminius renkasi 21 proc. apklaustųjų, tačiau nuo praėjusių metų tokių vartotojų sumažėjo net 8 proc.

Toks populiarumo tarp jaunimo sumažėjamas siejamas su sparčiai rinkoje plintančiais išmoningaisiais telefonais, turinčiais lietimui jautrų ekranus. Konservatyvumu garsėjanti „Nokia“ tokius modelius dar tik pradeda siūlyti, kai ketvirtąją ir penktąją užimantys Pietų Korėjos konkurentai - „Samsung“ ir LG pateikia gerą tuziną modelių su lietimui jautriais ekranais. „Nokia“ kompanijai ant kulnų lipa ir „Sony Ericsson“ kompanija, apklausoje užėmusi antrąją poziciją. Kaip nurodoma „Motley Fool“ tinklaraščio naujienoje, penktojoje vietoje atsidūrė „Apple iPhone“, iškėlęs mobiliuosius telefonus su lietimui jautriais į populiarumo tarp eilinių vartotojų aukštumas.

Taigi „Nokia“ kompanijai reikia kaip reikiant pasitempti, nes įpratusi naudoti ne „Nokia“ telefonus jaunoji auditorija gali nepanorėti suaugus keisti pamėgto telefono gamintojo. Vienas pirmųjų kompanijos bandymų - „Nokia Express Music 5800“ buvo gana sėkmingas ir nuo pasirodymo kompanija suspėjo parduoti per 1 mln. šių telefonų. Tačiau, turėjusi maždaug 2 metus pasiruošimui, kompanija vis viena paliko šiokių tokių spragų, kurios trukdo maloniai išnaudoti šio telefono galimybes.